Ponad 1 milion kart zbliżeniowych Visa payWave oraz Debit MasterCard PayPass™, oferowanych klientom indywidualnym.
Karta patnicza do konta osobistego w technologii zbliżeniowej szturmem zdobyła serca klientów, pozwalając na bezpieczne, wygodne i szybkie zakupy. W odróżnieniu od standardowych transakcji, transakcje zbliżeniowe nie wymagają włożenia karty z chipem do terminala lub przeciągnięcia paska magnetycznego. Największym ułatwieniem jest natomiast brak konieczności autoryzacji za pomocą numeru PIN czy podpisu transakcji do kwoty 50 zł. Kartą Debit MasterCard PayPass® można oczywiście płacić zbliżeniowo także powyżej 50 zł, wtedy jednak wymagane jest potwierdzenie transakcji.
- Karty zbliżeniowe cieszą się dużą popularnością na rynku, o czym świadczy nie tylko coraz większa liczba sklepów i punktów akceptujących takie płatności, ale również liczba wydanych kart i dokonanych transakcji zbliżeniowych. ING Bank Śląski jako jeden z pierwszych banków w 2009 roku wprowadził do oferty karty zbliżeniowe i do tej pory ich liczba przekroczyła 1 milion. Klienci doceniają wygodę, prostotę, a także bezpieczeństwo transakcji zbliżeniowych, podczas których nie podają karty sprzedawcy – mówi Barbara Borgieł-Cury, Dyrektor Departamentu Detalicznych Produktów Płatniczych i Kart w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski nie pobiera opłaty za wydanie karty. Miesięczna opłata za jej użytkowanie wynosi natomiast albo 0 zł- w przypadku gdy wartość dokonanych przez klienta indywidualnego i rozliczonych przez bank transakcji bezgotówkowych w danym miesiącu przekracza100 zł. W przeciwnym wypadku pobierana jest opłata w wysokości 7 zł.
Źródło: prnews.pl
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.