Link4 ruszył z nową kampanią reklamową. Przekaz głownie koncentruje się wokół możliwości zakupu tańszego ubezpieczenia w Link4 w wygodny sposób. Klienci, którzy przeszli do Link4, zaoszczędzili średnio 345 zł w 10 minut.
Tym razem, w reklamie „Drużyna”, Link4 zdecydował się na połączenie argumentów racjonalnych i elementów emocjonalnych. Korzyść płynąca z zakupu polisy w Link4 przedstawiona jest z wykorzystaniem „mowy motywacyjnej” trenera drużyny futbolu amerykańskiego.
- Jestem przekonany, że nowa platforma komunikacyjna, wykorzystująca elementy emocjonalne, w której napięcie rośnie od początku do końca reklamy, będzie efektywnym krokiem w kierunku umacniania pozycji Link4 jako lidera rynku ubezpieczeń direct w Polsce – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor Marketingu i członek zarządu Link4.
Kampania przygotowana została przez agencję Brasil, sam spot natomiast, w reżyserii Michała Sablińskiego, wyprodukował Film Reaktor. Spoty (30 i 15 sekund) można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania wspierana jest dodatkowo akcjami promocyjnymi na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.
źródło:prnews.pl
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.