Nowy wizerunek to pochodna zmian jakie zaszły w ostatnich latach w Grupie PZU oraz jeden z elementów strategii PZU na lata 2012-2014. Równolegle z wprowadzeniem nowej identyfikacji zaprezentowana zostanie klientom kampania reklamowa, która ma podkreślić przeobrażenia, jakie nastąpiły w PZU, szczególnie zwrócić uwagę na nową jakość obsługi klientów.
Nowe logo PZU nawizuje do tradycji, do znaku, który obowiązywał w firmie od 1952 roku do połowy lat 90. Dzięki temu, znak jest prostszy i bardziej czytelny.
- W ostatnich latach wykonaliśmy w Grupie PZU ogromną pracę. PZU 2.0 to wizja silnej, prokonsumeckiej marki, wykorzystującej nowoczesne technologie w służbie klientowi. Na dzisiejszym, silnie konkurencyjnym rynku nie wystarcza posiadanie bardzo dobrych produktów i świetnych pracowników. Konieczne jest dotarcie z atrakcyjnym przekazem o firmie do jak największej liczby obecnych i potencjalnych klientów. Nowe logo zachowując uniwersalny i ponadczasowy charakter symbolizuje uproszczenie procedur, troskę o klienta i nowoczesność stosowanych rozwiązań. To podsumowanie kierunku, w jakim zmierza Grupa PZU – powiedział Andrzej Klesyk, prezes Zarządu PZU SA.
Już 12 maja br. nowe logo pojawi się w komunikacji marketingowej i w identyfikacji oddziałów PZU. Sukcesywnie będzie ono wprowadzane w drukach a do końca września planowana jest wymiana znaków w oddziałach.
Oczywiście wprowadzeniu logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Tym razem PZU z dużą dozą autoironii i humoru będzie mierzyć się ze stereotypem zbiurokratyzowanego molochu, pełnego skomplikowanych procedur, gdyż z takim wizerunkiem marka PZU często jest jeszcze utożsamiana. Jak podaje serwis wyborcza.biz koszt kampanii PZU wyniósł 25 mln złotych.
Źródło: prnews.pl
Komentarze
Właściciel serwisu eBroker.pl - Rankomat.pl nie weryfikuje opinii, recenzji czy ocen użytkowników zamieszczanych za pośrednictwem systemu Disqus, zarówno w zakresie ich rzetelności, jak i wiarygodności. Nie możemy potwierdzić, czy użytkownicy faktycznie korzystali z produktów i usług banków, firm pożyczkowych i Towarzystw Ubezpieczeniowych (TU) (za pośrednictwem portali należących do rankomat.pl lub bezpośrednio na stronie instytucji), których dotyczy opinia.
Jednocześnie informujemy, że w Serwisie publikowane są zarówno pozytywne, jak i negatywne komentarze.