~ paweł • 2012-11-02
Ocena:
Konto mam od trzech miesięcy z założeniem i dopisaniem współwłaściciela nie było problemu. Ale... interfejs tego banku to totalna porażka, miałem już kilka kont internetowych. Nie mogłem anulować zaplanowanego przelewu, to zmieniłem kwotę na 0,01 zł i tyle z rachunku mi potrącili, a na koncie odbiorcy zaksięgowała się kwota 85,43 tak jak wcześniej była ustawiona. 5% kusi i darmowe przelewy natychmiastowe też, jednak bank już zmienił regulamin i 5% nie za wszystkie płatności. Czas logowania do konta-czasem na cygara można skoczyć. Czas oczekiwania na konsultanta kiedyś czekałem 15minut i dałem sobie spokój. O błędach w interfejsie szkoda pisać tyle razy co w alior syncu zobaczyłem przez trzy miesiące nie widziałem od 12 lat moich doświadczeń z bankowością internetową. A jak będziecie chcieli przejść weryfikację to życzę powodzenia, po piątym podejściu zacząłem się zastanawiać czy aby na 100% ze mną jest wszystko OK. A wystarczyło powiedzieć że mój adres internetowy to ...@GMAIL.COM czytaj gmail.com a nie "dzimeil.kom". Trzy razy składem wniosek o limit debetowy w koncie i dla alior sync niestety nie jestem wiarygodnym klientem w poprzednim banku debet załatwiałem w 15 minut. Darmowe bankomaty tak 5% zwrotu tak brak opłaty z kartę i konto tak ale jak oczekujesz czegoś więcej to poszukaj innego banku. Chyba że to możesz znosić błędy w interfejsie i nie potrzebujesz debetu-wtedy polecam z czystym sumieniem.
6831