~ Sabion • 2015-09-12
Ocena:
Opinia:
Wszystko dobrze,dopóki opłacałem kilkanaście polis i nie musiałem z nich korzystać.
Kiedy w tym roku przyszło skorzystać:
1. Szkoda z AC- droga przez mękę. Likwidator "schowany za infolinią" (zupełna ignorancja ) nic nigdy nie wiedzącą. Próba wyłudzenia. Wycena czterokrotnie zaniżona w porównaniu z wyceną z serwisu autoryzowanego. Samochód który pracuje stał przez ponad 2 miesiące. Mając dość strat z tym związanych poniosłem straty związane ze szkodą ale auto mogło pracować. Masakra.
2. Kradzież auta. Nie umiem tego nazwać w cywilizowany sposób. Po miesiącu dostaje wiadomość iż brakuje jakiegoś wypełnionego dokumentu. W tym samym mailu dostaje w/w dokument. Sprawa przeciągnięta o 2 tygodnie. Po tym czasie dostaję maila z informacją, że sprawa jest "wyjątkowa" i sprawa przeciąga się do 3 miesięcy. Po tym czasie odmowa wypłaty odszkodowania, bo to auto to nie jest to które przedstawiłem do ubezpieczenia. Po tej decyzji przez 4 dni mimo kilkukrotnej próbie kontaktu z likwidatorem nie udało się nawiązać kontaktu. Sprawa trafiła na drogę postępowania sądowego.I tak po ponad 9 miesiącach jestem bez odszkodowania a Allianz gra na czasie. Jako ciekawostka w w/w sprawie, będąc posiadaczem tegoż auta miałem drobną stłuczkę i osoba która to spowodowała była ubezpieczona w Allianz i normalnie zostało wypłacone odszkodowanie. Samochód istniał i wszytko było ok. Komentarz zbyteczny.
3. Assistance. Stawki holowania w okolicy 7 zł za km (oczywiście liczona także droga powrotna) gdzie taki stawki są za holowanie TIR-a. A to było auto dostawcze. Zero pomocy ze strony Allianz, firma holująca ignorancka, sprzęt z epoki kamienia łupanego, i dowidziałem się że z obrzeży Warszawy do miejsca w pobliżu granic łodzi jest 123 km. Tłumaczenie właściciela firmy holującej- "czas pracy kierowcy nie pozwala jednej osobie na holowanie tak daleko i musi wysłać podwójną obsadę kierowców". 250 km w 9 godzin się nie da. Allianz ma takich podwykonawców.
Jednym słowem:
OC fajne bo cenowo atrakcyjne, i właściciel nie musi korzystać. (współczuję pokrzywdzonym )
Dobrowolne ubezpieczenia- masakra. Traktowanie klienta- wstrętne, ohydne, obrzydliwe. Zaniżanie wycen i wypłat, lub po prostu nie wywiązywanie się z zawieranych umów. Zupełny brak kontaktu, ignorancja. Po zakończeniu polis które już zawarłem z tą firmą nasza współpraca się zakończy
14351