~ Michał • 2013-11-05
Ocena:
Nie polecam ubezpieczyciela. U mnie wynikła taka sprawa. Prawie 2 miesiące temu miałem zdarzenie drogowe którego efektem było całkowite skasowanie mojego samochodu. Wina nie była po mojej stronie, a winowajca miał ubezpieczenie właśnie w Axa Direct. Bez problemowo spisaliśmy umowe wydrukowaną z ich strony gdzie opisalismy całe zajście podpisał wniosek że wina jest po jego stronie, była wzywana tez policja. po 2 dniach przyszedł specjalista na wycene. Wyceneotrzymałęm po 4 tygodniach i kilkunastu moich telefonach. Po wycenie otrzymałem informacje że wszystkie dokumenty są już dostarczone i mam czekać na pieniądze... Po następnych 2 tygodniach otrzymałem jednak e-maila (oczywiście po kilku moich telelfonach) że jednak brakuje jeszcze jakiegoś dokumentu "wyniku postępowania dotyczącego ustalenia stanu faktycznego zdarzenia," od tego czasu nie ma kontaktu z TU. NIe można się dodzwonić, na e-maile nie odpisują... I Chyba myślą że zapomne o tych pieniądzach.
9589