Bank BPH

Adres siedziby:
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres korespondencyjny:
Bank BPH SA
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres siedziby w Warszawie:
ul. Towarowa 25A
00-958 Warszawa

Infolinia Banku BPH:
Centrum sprzedaży - Klient Indywidualny:
801 406 406
58 300 70 69

Centrum obsługi - Klient Indywidualny:
801 889 889
58 300 75 00

Centrum sprzedaży - Firmy:
801 333 111
58 308 50 37

Centrum obsługi - Firmy:
801 225 355
58 308 56 00

(165 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

165 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam konto firmowe w tym banku i naprawdę łoją mnie równo co miesiąc za każdy przelew, za uzycie klucza i inne. Średnio opłata może dobiegać nawet 100 zł, jeśli zrobię więcej przelewów na większe pieniądze. Byłam pewna , że nie płacę za przelewy międzybankowe, a już na pewno nie z jednego konta w tym samym banku na drugie. Poza tym każą sobie płacić za używanie klucza i potwierdzanie tego kodem sms, a przecież to ich interes, żeby pieniądze klienta były bezpieczne. Dobrze, że nie każa robić klientom zrzuty dla informatyków. Poza tym notoryczne problemy z wejściem na konto, po wbiciu hasła wyrzuca do strony logowania. Taki bank a nie potrafią zadbać o poprawne działanie kont internetowych. Już nie wspominam ile z nimi miałam przebojów i jakie kity mi wciskali, to, że kazali mi zmieniać przeglądarki, gdzie z dnia na dzień nie mogłam wejść na konto to nic. dobrze, że mi komputerów nie kazali wymianiać. Koniec konców okazuje się zawsze, że wina leży po ich nieudolnej bankowej stronie. Zamierzam zmienić bank, mimo, że jestem w nim już ponad 7 lat.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Stały klient  •  2016-10-04
Zgadzam się w 100% z opinią. Jeden z droższych banków z punktu widzenia opłat za konto firmowe, notoryczne problemy z działaniem platformy bankowości internetowej, brak możliwości wydrukowania poprawnych rejestrów transakcji (niewidoczny kontrahent na wydrukowanym rejestrze), "drobny" błąd polegający na podstawianiu przez platformę danych innego kontrahenta niż wybrany. Na zgłoszenia błędów w systemie bank nie reaguje w żaden sposób poza propozycją "wyczyszczenia plików cookie" w przeglądarce. Znużyła mnie walka z wiatrakami - przenoszę firmowe do innego banku - może tam uszanują klienta i nie będą narażać bezpieczeństwa transakcji.
dodaj komentarz +