~ wsciekla • 2017-07-20
Ocena:
Założenie konta bankowego technicznego bylo najwiekszym bledem a bank millennium to totalna porazka. Nie została mi przedstawiona cała oferta i wprowadzono mnie w błąd. Konto to miało służyć w celu prowadzenia lokat i finansowych inwestycji ale pominięto najwązniejszy fakt, że za każdym razem muszę osobiście się stawiać w banku, nie ma opcji online Ja nie przebywam w Polsce, więc nie mialo to najmniejszego sensu proponowac komus aby korzystal z Waszego serwisu. Jestem bardzo rozczarowana Waszym podejściem do klienta. Dodam jeszcze, że w trakcie wypełniania wniosku macie ograniczone możliowści, bo nie można podać kodu z innego kraju. Sądzę, że w dobie Unii Europejskiej powinniście rozważyć możliwości wpisania właściwego adresu.
W zadnym kraju nie czeka sie 30dni na rozpatrzenie reklamacji-termin 14 dniowy jest ogolnie akceptowany. To skandal zeby operowac moimi pieniedzmi przez caly miesiac bez profitow dla mnie! Wasz system online gdzie powinno udzielic sie wszelkich informacji absolutnie nieistnieje. A serwis telefonicznie podobnie. Tak ograniczoneego dostepu do wlasnych pieniedzy to nie spotkalam w zadnym z Europejskich bankow.
Jestem bardzo rozczarowna, ze nadal jestescie w dobie komunizmu.
29785