Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem w tej samej sytuacji co część klientów Banku Pocztowego, Banku który stosuje nieuczciwe praktyki. W moim przypadku - 11 lat konta bez opłat (choć określenie "bez opłat" nie oznacza, że wszystko było za darmo, ponieważ za każdy przelew trzeba było w ostatnim czasie płacić po 7 zł). Podobno od lutego 2016r. bank wprowadził opłaty i prowizje za prowadzenie konta o czym nie raczył powiadomić klientów. Co miesiąc byłam na poczcie robić z tego konta przelewy i przez ponad półtora roku zarówno Bank Pocztowy jak i Poczta nie poinformowali mnie, że na moim koncie rośnie zadłużenie, które powstało nie z mojej winy, tylko z nierzetelności Banku. Odnoszę nieodparte wrażenie, że był to celowy manewr ze strony Banku, po to żeby mogli WYDOIĆ nieświadomych takich praktyk klientów. Poza tym dowiedziałam się, że mam z Bankiem podpisaną zupełnie inną umowę niż faktycznie podpisałam. Poprosiłam żeby przysłali mi kserokopię tejże umowy, ponieważ wiem, że poza swoją nic innego nie podpisywałam. Nic mi na to nie odpowiedzieli. 3 razy pisałam reklamację i 3 razy rozpatrzyli ją negatywnie mimo, że ich działanie jest niezgodne z ich regulaminem dotyczącym mojej umowy. W odpowiedziach na reklamacje nie odpowiadają na pytania i nie odnoszą się do żadnych argumentów, ponieważ zgodnie z tym co im przedstawiam powinni mi natychmiast umorzyć moje rzekome zadłużenie

Komentarze (2)

użytkownik
~ ,,drzemiący,,KNF  •  2018-12-17
podobnie na mim rachunku debet bez zgody naliczają opłaty na rach.który miał być bezpłatny. Bo mają starą furtkę utworzoną za poprzednich KNF i nie ma kto jej zamknąć
użytkownik
~ Klientka  •  2019-03-02
Prosze sprawdzic historie konta. Bo wydaje mi sie ze to byly zwykle wplaty w okienku... gdyby szly przelewem z konta to pierwsza wplata i w pierwszej kolejności pobralaby sie oplata za prowadzenie rachunku... poza tym jak nie ma danych adresowych aktualnych to jak bank mial poinformowac? Gołębiem pocztowym? A moze przyszlo pismo tylko po co przeczytac? Lepiej ulokowac w koszu. A pozniej pretensje do calego swiata. Za kazdy duplikat umowy trzeba zaplacic. Zgodnie z taryfa oplat i prowizji.
dodaj komentarz +