Bank SMART

Bank SMART
ul. Solec 38
00-394 Warszawa

Infolinia Banku SMART:
801 800 188
(22) 438 41 41

(62 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o Bank SMART

użytkownik
~ Wojtek z mazur  •  2015-05-20
w związku z negatywnymi opiniami o banku postanowiłem się wypowiedzieć. Tak jestem ich klinetem i tak też czekałem na lokatę. Okazało się, po kontakcie (5 minut czekania) o problemach w wysyłce i zobowiązaniu, że do końca tygodnia otrzymam dokomne... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Abc Def  •  2015-05-18
+darmowe +korzystne oprocentowanie k. oszczędnościowego i lokat +b. dobra aplikacja mobilna -kontakt mailowy (ponad miesiąc czekania na odp!) -zmiana PIN (opłata i tylko w bankomatach BZ WBK) -brak możliwości zmiany limitów karty
użytkownik
~ zyczliwy  •  2015-05-12
Po założeniu konta z bankiem nie ma w ogóle kontaktu: dzwoniąc na infolinię nie udaje się połączyć z konsultantem nawet po 15 minutach. Ale za połączenie płaci się i to dużo. Nie wpłacił bym tam żadnych pieniędzy, bo z bankiem nie ma w ogóle ko... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Jarek  •  2015-05-02
Jest to jeden z niewielu banków oferujących darmową kartę do konta bez żadnych warunków. Dałbym 5 gwiazdek, ale jest kilka istotnych minusów: - brak możliwości płątności pay-by-link! - zmiana PINu do karty jest możliwa tylko w bankomacie BZW BK ... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ JK  •  2015-04-21
To miało być moje główne konto rozliczeniowe. Oprocentowanie rachunku oszczędnościowego na tle konkurencji- zadawalające. Lecz po aktywacji karty chciałem tak jak w innych bankach zmienić limity- i "kicha". Brak możliwości zmiany przez Internet, a... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Asia  •  2015-04-01
10.03.2015 wpłaciłam pieniądze na lokatę- minęły 3 tygodnie i nadal brak potwierdzenia. Bank nie odpowiada na moje maile- wysłałam już około 10 maili na 3 różne oficjalne konta mailowe banku. Na infolinię nie mogę się dodzwonić. Jeśli przez kolejn... zobacz całą opinię »