~ niezadowolonyy • 2015-12-28
Ocena:
Małżonce udało się założyć konto z aktywacją poprzez przelew z innego banku.
Konto jest darmowe ale np. zmiana pinu jest płatna 5 zł. Próbowała zmienić pin do karty 3 razy i dopiero za trzecim się udało, oczywiście prowizję pobrało za wszystkie nieudane operacje. Minusem dużym jest brak szybkich przelewów i płatności w internecie.
Ja próbowałem założyć konto kilka razy ale niestety aktywacja nie powiodła się ponieważ dostawałem odpowiedź że dane się nie zgadzają, co było bzdurą bo skopiowałem dane i sprawdziłem.
Napisałem do nich z zapytaniem ale oni nie mają zwyczaju odpisywać na maile. Zadzwoniłem to odpowiedzieli że nie muszą udzielać odpowiedzi dlaczego bank odrzuca wniosek.
Po takim potraktowaniu już wiem że nie jest to poważna bankowość i strach tam cokolwiek trzymać.
Żona będzie zamykać u nich konto.
15193