~ TOK • 2016-01-12
Ocena:
Nie wszystko złoto co się świeci , to że mają konto za zero to pół sukcesu ale drugie pół to obsługa klienta i profesjonalizm , kontakt z ich BOK to jakaś porażka , średnio miła pani a do tego nie posiadająca kompletnie wiedzy na temat procedur i samego produktu ,ciągłe konsultacje z osobami trzecimi co i tak nie daje ostatecznej odpowiedzi na zadawane pytania. To wszystko jeszcze przed aktywacją konta , teraz tylko trzeba uruchomić wyobraźnię i pomyśleć co się stanie jak będą mieli już nasze pieniądze a my będziemy mieli jakiś problem do rozwiązania. Strach się bać , jak dla mnie to najgorszy bank z jakim dotychczas miałem kontakt.Nie polecam i sobie odpuszczam a czas pokaże czy miałem rację. P.S Zakładanie konta miało być ekspresowe , u mnie trwał 3 tygodnie , a takich "smaczków" w mojej krótkiej smartbakowej przygodzie było więcej.
15319