~ johny • 2016-03-08
Ocena:
Witam, zachęcony kilkoma dobrymi opiniami założyłem konto. Po dzisiejszych 3 rozmowach z obsługą zdecydowałem się rozwiązać umowę . Poziom obsługi sięga wstecz czasów PRL , konsultanci wychodzą z założenia ,że "jak Panu nie pasuje to może Pan rozwiązać umowę..." - tak też czynie. Wszystko jest "ładnie,fajnie" dopóki nie zadzwonicie na infolinie po pomoc :
-zgubisz kartę - , -zgubisz telefon i chcesz zmienić numer- , dzwonisz co chwilę wyczekasz się w kolejce a potem się dowiadujesz,że nie uzyskasz pomocy , nie masz dostępu do konta i pieniędzy i co doświadczyłem przy problemie z zalogowaniem się do konta , rozmawiasz z infolinią i za każdym razem z kimś innym ,przedstawiasz sytuację ale krótko mówiąc - lekceważą Cię. Jest tylko infolinia , nie masz nawet gdzie iść do punktu żeby coś załatwić. Jak zbiorą kasę i się zwiną to gdzie ich ktoś będzie szukał po samym nr. telefonu ???
Jestem w wieku 30+ i stwierdzam, że takie konto nie nadaje się nawet dla młodych a co dopiero dla starszych osób.
15811