Bank SMART

Bank SMART
ul. Solec 38
00-394 Warszawa

Infolinia Banku SMART:
801 800 188
(22) 438 41 41

(62 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

62 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam, zachęcony kilkoma dobrymi opiniami założyłem konto. Po dzisiejszych 3 rozmowach z obsługą zdecydowałem się rozwiązać umowę . Poziom obsługi sięga wstecz czasów PRL , konsultanci wychodzą z założenia ,że "jak Panu nie pasuje to może Pan rozwiązać umowę..." - tak też czynie. Wszystko jest "ładnie,fajnie" dopóki nie zadzwonicie na infolinie po pomoc : -zgubisz kartę - , -zgubisz telefon i chcesz zmienić numer- , dzwonisz co chwilę wyczekasz się w kolejce a potem się dowiadujesz,że nie uzyskasz pomocy , nie masz dostępu do konta i pieniędzy i co doświadczyłem przy problemie z zalogowaniem się do konta , rozmawiasz z infolinią i za każdym razem z kimś innym ,przedstawiasz sytuację ale krótko mówiąc - lekceważą Cię. Jest tylko infolinia , nie masz nawet gdzie iść do punktu żeby coś załatwić. Jak zbiorą kasę i się zwiną to gdzie ich ktoś będzie szukał po samym nr. telefonu ??? Jestem w wieku 30+ i stwierdzam, że takie konto nie nadaje się nawet dla młodych a co dopiero dla starszych osób.