~ And • 2016-11-15
Ocena:
Jako były klient, nie polecam. Kilkanaście prób zmiany hasła-nadania nowego hasła przez system telefoniczny zakończyło się niepowodzeniem. Różne telefony komórkowe, różne sieci- zawsze to samo. Za każdym razem ta sama weryfikacja, za każdym razem całkowita bezradność konsultanta na występujący problem w postaci stwierdzenia przez telesystem, że wprowadzone hasła nie pokrywają się, choć oczywiście się pokrywały. Standardowa spychologia przez ludzi dzwoniących z DB w innych sprawach na wieść o problemach. Z całą przyjemnością opchną ci dodatkowe produkty... a że nie masz dostępu do swojego konta? Drobnostka. Do najbliższej placówki miałem w najlepszym razie kilkadziesiąt kilometrów a konto było alternatywne, więc odpuściłem temat.
Nadmienię, iż w ciągu kilku lat DB w najmniejszym stopniu nie zainteresowało się sprawą, mimo tych wszystkich telefonów, skarg i reklamacji pisanej. Nie zapomnieli rzecz jasna wysyłać mi listów o jak się okazało wprowadzaniu kolejnych opłat i podwyżek wprowadzonych opłat. W tym byli szatańsko niezawodni.
Po powrocie do kraju i wizycie w oddziale okazało się, że konto zakładane jako całkowicie darmowe, naliczyło sobie kilkaset zł opłat. Debet-dług latami sobie puchł, nawet choćby śladowo nie informując o swoim istnieniu wesołego posiadacza konta.
Zapłaciłem bez szemrania, niska cena za szybkie chirurgiczne odcięcie się od tak żałosnej instytucji finansowej.
Reasumując DB to typowy krajowy bieda-oddział nastawiony na produkt pt. kredyty hipoteczne. Cała resztę mają w głębokim poważaniu, utrzymując niedoinwestowane zaplecze kadrowe i technologiczne w stanie częściowo kontrolowanego rozkładu, zmierzającego sukcesywnie do likwidacji. Której wypada im życzyć.
17633