Deutsche Bank Polska

Adres siedziby:
Deutsche Bank Polska S.A.
ul. Lecha Kaczyńskiego 26
00-609 Warszawa

(299 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

299 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Generalnie padaka. Fajnie się zaczęło, konto założyłem przez internet wszystko fajnie i sprawnie. Konsultant, który zadzwonił po ustalenie danych był fachowy i rzeczowy. Sajgon zaczął sie trzy miesiące temu , kiedy zacząłem się dowiadywać co się dzieje z moją kartą bankomatową. Pojawiły sie schody w postaci nie dochodzącej poczty (szokiem dla mnie jest to że kartę wysyłają zwykłą pocztą, która po prostu wsiąka po drodze), kolejnych blokad kart. W końcu sądziłem po trzech próbach że wizyta w oddziale na pl. konstytucji w wawa coś da. Dała, nic nie warty świstek papieru, na którym było coś innego napisane niż mieli w systemie. Generalnie nikt nie jest winny a za telefon trzeba płacić. po interwencji (kolejnej) w oddziale Pani stwierdziła że może wysłali do innego oddziału!!!!!!! Oczywiście miała to ustalić i oddzwonić. Nie oddzwoniła. Po moim telefonie stwierdziła że koleżanka wyszła i nic jej nie powiedziała. Powiem tak. Zabieram stamtąd kasę i spadam bo ich Dział Jakości to chyba jakieś małolaty które nie potrafią prostej rzeczy wklepać w klawiaturę. Porażka..