~ piotrek • 2010-06-09
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Generalnie padaka. Fajnie się zaczęło, konto założyłem przez internet wszystko fajnie i sprawnie. Konsultant, który zadzwonił po ustalenie danych był fachowy i rzeczowy. Sajgon zaczął sie trzy miesiące temu , kiedy zacząłem się dowiadywać co się dzieje z moją kartą bankomatową. Pojawiły sie schody w postaci nie dochodzącej poczty (szokiem dla mnie jest to że kartę wysyłają zwykłą pocztą, która po prostu wsiąka po drodze), kolejnych blokad kart. W końcu sądziłem po trzech próbach że wizyta w oddziale na pl. konstytucji w wawa coś da. Dała, nic nie warty świstek papieru, na którym było coś innego napisane niż mieli w systemie. Generalnie nikt nie jest winny a za telefon trzeba płacić. po interwencji (kolejnej) w oddziale Pani stwierdziła że może wysłali do innego oddziału!!!!!!! Oczywiście miała to ustalić i oddzwonić. Nie oddzwoniła. Po moim telefonie stwierdziła że koleżanka wyszła i nic jej nie powiedziała. Powiem tak. Zabieram stamtąd kasę i spadam bo ich Dział Jakości to chyba jakieś małolaty które nie potrafią prostej rzeczy wklepać w klawiaturę. Porażka..
24767