~ GrzegorzSWawa • 2010-12-22
Ocena:
Dostęp internetowy: Komentarz dotyczy w zasadzie otwierania konta dbNET (czyli można powiedzieć dostępu internetowego). Otóż poszedłem do oddziału żeby otworzyć rachunek i ... ODESŁALI MNIE. Moje pczy były duże... Mam założyć przez internet! Ilu to zrobi??? Bank odsyła klienta w czasach gdy na jego pozyskanie wydaje się krocie. Ale ok - pani była miła i mimo braku zrozumienia dla takiego postępowania złożyłem wniosek przez internet. Mam czekać na umowę (kurier) żeby ją podpisać. Wskazałem oddział, 2-3 dni czekania, zadzwonili że mam podpisać. Poszedłem po raz drugi, podpisałem i .... nie nie. Nie mam jeszcze konta. Mam czekać na jakiś email. Czekam i czekam, w końcu wysyłam emaila co sądzę o otwieraniu konta przez tydzień ... w końcu jest. Kończy się 'dbNET - i jesteś w banku'. Otóż nie tak szybko. Otwieranie konta w DB trwa tydzień! Przecież to jakaś masakra. Drogi banku:
1. Jak klient przychodzi do oddziału to się go zatrzymuje a nie odsyła.
2. Klient, który chce otworzyć konto dbNET robi to po to, że nie ma ogólnie czasu, wizyta w oddziale to ostateczność, a Wy każecie mu przychodzić 2 razy a potem czekać na 'aktywację' 4 dni w moim przypadku. To niestety na starcie nie jest oferta dla osób ceniących swój czas.
2 konta internetowe w Aliorze zakładałem w oddziale 10 minut. Jakby DB chciał znać benchmark..
25193