~ Krzysztof Cieszyn • 2012-02-20
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie mogłoby być wyższe ale i tak na tle innych wypada korzystnie.. Dostęp internetowy: Bardzo dobrze zaprojektowany dostęp do kont przez internet,jasny i klarowny.. Obsługa klienta w placówce: Miałem okazję być obsługiwany przez kilku konsultantów w różnych placówkach w Bielsku-Białej , Krakowie ,Katowicach ,Warszawie i muszę powiedzieć ,że jest to poziom najwyższy. Wysoka kultura osobista , wiedza a także nieograniczony praktycznie czas jaki poświęcają klientowi, cierpliwość. Wyrazy szacunku dla tzw: Pani opiekun z Bielska-Białej ( Pani Aneta P.)Pełen profesjonalizm.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystam. Wysokość opłat i prowizji: Bez zastrzeżeń.. Oferta kart płatniczych: Mogłaby być bardziej liberalna..
26477