Deutsche Bank Polska

Adres siedziby:
Deutsche Bank Polska S.A.
ul. Lecha Kaczyńskiego 26
00-609 Warszawa

(299 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

299 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jest akceptowalna na rachunku oszczędnościowym. Plus, że raz w miesiącu można zrobić z niego przelew za darmo na konto osobiste.. Dostęp internetowy: Strona jest bardzo słabo chroniona: numer klienta i 8 CYFROWY kod (śmiech na sali). Dodatkowo bardzo często się coś sypie i nie można wykonać transakcji. Niestety czas reakcji pozostawia wiele do życzenia. Teraz właśnie czekam pół dnia aż coś odblokują.... Obsługa klienta w placówce: Niby wszystko miło ale... pracownicy są niedoinformowani, udzielają błędnych informacji. Raz przez niedoinformowanego doradcę klienta bezsensownie zablokowałem sobie pieniądze na rachunku karty kredytowej na kilka dni. Oczywiście nikt nie poczuwał się do winy... Dopóki chcesz tylko wpłacać i wypłacać pieniądze w kasie to pracownicy się sprawdzają :P Jak masz jakieś poważniejsze zlecenie to najpierw przedzwoń do kilku doradców i dopiero podejmij decyzję :D. Oferta kredytu/ debetu w koncie: jest. Elastyczność oferty: bierzesz co dają i tyle. za darmo, więc nie ma co narzekać.. Wysokość opłat i prowizji: Same zera zł oprócz przelewów z rachunku oszczędnościowego (tutaj tylko jeden na miesiąc jest bezpłatny). Generalnie ok.. Oferta kart płatniczych: Jedna, ale za to przyjemna bo umożliwia płatności przez internet. NIE polecam natomiast kart kredytowych. Nie ma możliwości nadpłacenia karty i wykonania płatności powyżej przyznanego limitu co uważam za ogromny minus (mam pieniądze, ale nie mogę ich wydać - dla mnie to chore)..