~ FIFI • 2013-02-17
Ocena:
Dostęp internetowy: podczas wykonywania przelewu miałem wpisać kod z smsa, zamiast strony do wpisania kodu pojawiła sie strona do logowania. zalogowałem się i wykonuje czynność od początku. pojawia się strona do wpisania kodu ale wpisuje drugi kod ponieważ uznałem ze ten pierwszy bedzie niewłaściwy z powodu pojawienia sie strony z logowaniem. wszystko poszło dobrze tylko po weekendzie kiedy to wszystkie przelewy zostały zrealizowane zauważyłem, ze właśnie ten jeden przelew który wykonywałem ponownie poszedł dwa razy. od razu zgłosiłem to na infolinii ze taka sytuacja nie miała mieć prawa się wydarzyć, że na jednym kodzie system wykonał dwa razy ten sam przelew. mija tydzień i jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi i nikt się tym nie zainteresował. Radzę zastanowić się nad wyborem tego banku. wcześniej miałem konto w PKO i LUKAS-ie. Zastanawiam sie nad powrotem do jednego z nich. Lepiej zapłacić 2-3zł i mieć spokój. Tam nie zdarzyło mi się nic podobnego. Poza tym starałem się o debet na koncie. Musiałem wypełnić kilka stron specjalnego wniosku w którym wymagano szczegółowych danych jak bym starał się o kredyt hipoteczny a i tak nie przyznano mi go przy stałych dochodach powyżej 3 tys.zł. gdzie w PKO debet 1 tys.zł przyznawany jest bez wniosków....jakby automatycznie..
27697