Wysokość oprocentowania: Z miesiąca na miesiąc obniżali oprocentowanie teraz nie ma nic. Dostęp internetowy: Nie mam większych zastrzeżeń, choć miałem kontakt z lepszymi.. Obsługa klienta w placówce: Trzymają się procedur, jeżeli nie mieszczę się w profil usługi to nie ma żadnej szansy na skorzystanie z ich usług.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Procedury - nie przelewasz określonej kwoty na ror zapomnij. Przychodzę do konsultanta, zasiadam w fotelu, zadaję pytanie o kredyt. Konsultant zadaje jedno pytanie wpływy, podaje wysokość. Odpowiedź konsultanta - nie mam dla pana żadnej oferty - koniec rozmowy. . Elastyczność oferty: Procedury - brak elastyczności. Wysokość opłat i prowizji: Od czerwca 2015 karta debetowa 10zł albo transakcje bezgotówkowe 700zł. Reszta transakcji na razie w rozsądnych granicach oprócz kart kredytowych.. Oferta kart płatniczych: Nie wiem nikt nigdy mi nie zaproponował w tym banku. A gdy się pytałem opłaty zniechęciły mnie do zgłębiania tematu..
28309