~ Dawid • 2012-10-01
Ocena:
JAKAŚ WIELKA MASAKRA Z TYM d i a l o g i e m i N E T I Ą .
ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIECH KAŻDY SIĘ DOWIE JAK TE FIRMY TRAKTUJĄ SWOICH KLIENTÓW:
Trzy miesiące temu, musiałem się przeprowadzić.
- Na podpięcie internetu w nowej lokalizacji czekałem 1,5 miesiąca, przez ten czas płacąc abonament i nie mając możliwości korzystania z łącza.
- Nie mogłem też zrezygnować, ponieważ, Dialog/NETIA wyliczył mi bardzo wysokie kary umowne.
Pod koniec sierpnia kilkukrotnie dzwonili do mnie konsultanci z Dialogu/Netii by zaproponować przedłużenie umowy, która mija dziś, czyli 1 października.
W końcu uzgodniliśmy mniej więcej ramy umowy:
miał być internet 50 Mb/s i w drugą stronę 2 MB.
Pani która mnie obsługiwała, obiecała jeszcze sprawdzić czy przepustowość na wysyłanie da się zwiększyć i odezwać się w pierwszym tygodniu września.
W drugim tygodniu wrześniu, TO JA kontaktowałem się kilkukrotnie z firmą Dialog/NETIA celem dopytania na jakim etapie jest moja nowa umowa i czy możemy podpisywać.
Otrzymałem wówczas informację, że koleżanka się tą sprawą zajmuje, że faktycznie jest oferta na 50 Mb i że się ze mną skontaktuje - prosili by czekać.
Dzwoniłem potem jeszcze kilka razy i nic.
Dziś skończyła mi się umowa i co się dowiaduję:
- Że oferty na 50 Mb na moim łączu już nie ma
- oraz że umowę mogę wypowiedzieć na placu JP II z 30 dniowym wypowiedzeniem
Ż E N A D A!!!! Ż E N A D A!!!! Ż E N A D A!!!!
6249