~ Anonim • 2012-10-17
Ocena:
Witam,
Miałam podobną sytuacje, kiedy otrzymałam telefon od firmy DIALOG, że do mojego rachunku można otrzymać110 min za darmo. Informacje jakie otrzymałam dotyczą telefonu stacjonarnego i mój rachunek nie ulegnie zmianie. Długo nie czekając przyszedł do mnie przedstawiciel w celu podpisania aneksu, i poinformował że otrzymałam jeszcze jakiś telefon komórkowy,. Mimo iz powiedziałam że nie jest mi potrzebny, poinformował że jest to w pakiecie, i żeby z niego nie korzystać. Ku mojemu zdziwieniu nie długo otrzymałam rachunek na inną kwotę niż zawsze. Po rozmowie z pracownikiem infolinii, zostałam poinformowana,że mój rachunek już nie długo będzie wynosił 110 zł. Poinformował mnie również abym napisała reklamacje do firmy, opisując wszystko bardzo dokładnie oraz miałam dołączyć ksero aneksu, tak też zrobiłam. W nie długim czasie otrzymałam telefon z DIALOG-u z informacja że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, i anulowali aneks.
Jeżeli ktoś ma podobną sytuacje, należy wysłać do nich pismo. Takich sytuacji jest naprawdę bardzo dużo.
6561