Mam dokładnie takie same odczucia. Jeszcze kilka lat temu poleciłabym tą firmę z zamkniętymi oczami. Od ok. 3 lat dzieje się tam coś bardzo niedobrego. Pracownicy TeleCentrum okłamują klienta. Większość z nich nie jest kompetentnie przygotowana do rozmowy. I tak jak piszesz, każdy udziela innych informacji, które czasami zaprzeczają jedna drugiej. Nie można z nimi dojść do ładu. Kiedy prezentuje się im argumenty przemawiające na korzyść klienta zaczynają się doszukiwać problemów dalej, kiedy wyjaśnia się kolejne sprawy powołują się na sytuacje przedawnione (z roku 2008), które jednak nie mają żadnego logicznego wyjaśnienia. Chyba chodzi o to, żeby zmęczyć klienta i żeby zrezygnowany w swoim poczuciu bezradności przystał na każde wymaganie usługodawcy!
Ja niestety muszę czekać jeszcze prawie rok na koniec umowy, ale na pewno odchodzę z telefonii Dialog i nie zamierzam tam powrócić. Bałagan, chaos, nieuprzejmi konsultanci, ktorzy każdego klienta traktują jak kretyna i potencjalnego złodzieja.