DnBNord

Adres siedziby:
Bank DnB NORD Polska Spółka Akcyjna
ul. Postępu 15 C
02-676 Warszawa

(93 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

93 Opinie

użytkownik
Ocena:
Odradzam korzystanie z tego banku. Mam u nich kredyt hipoteczny i korzystałem z promocji obniżonej marży w zamian za posiadanie ich karty kredytowej. Nie pamiętałem o tym, że nie wystarczy płacić 150zł rocznej opłaty za kartę ale trzeba ja także co najmniej raz w miesiącu użyć. Zdarzył mi się taki przypadek nieużycia w okresie 3 lat karty kilkakrotnie. Bank bez uprzednia i przypomnienia o tym obowiązku poinformował mnie, że wypowiada mi warunki promocji i podnosi oprocentowanie kredytu hipotecznego. Nie miało znaczenia, że kredyt spłacany jest regularnie, że na rachunku są stałe wpływy, a na lokacie w banku wysoki depozyt. Odebrałem to działanie jakby bank DNB szukał tylko najdrobniejszego uchybienia aby mieć pretekst do podniesienia oprocentowania. A do tego bank chwali się na stronie internetowej najwyższym indeksem satysfakcji klientów. Chyba skandynawskich bo do klientów polskich odwraca się plecami i pokazuje jak głęboko ma ich w poważaniu. Uważajcie na ten bank. ps. bank zasługuje na minusową ocenę punktową

Komentarze (1)

użytkownik
~ Don  •  2015-03-25
Potwierdzam w stu procentach! Mnie spotkało to samo. Cztery lata temu zadzwonił konsultant żeby poinformować, że nie korzystam z karty kredytowej co jest jednym z warunków promocyjnej marży. Odpowiedziałem, że jeśli tak to zapewne moje przeoczenie. Zapytałem czy podniosą marżę. Miła Pani odpowiedziała, że nie, ale żebym już pilnował tej sprawy. W tym miesiącu - po czterech latach - poinformowali mnie, że podnoszą marżę z uwagi na niedopełnienie warunków promocji. W piśmie poinformowano mnie, że jeśli warunki spełniam to mam to udokumentować (?!). Pani z infolinii poinformowała mnie, że chodzi właśnie o to odstępstwo z 2011 roku. Po moim odwołaniu się i wskazaniu na rozmowę (nagraną) sprzed kilku lat, Bank poinformował mnie, że nie widzi podstaw żeby odstąpić od sankcji. Brak słów... Tak DNB traktuje klienta.Dodam, że poza tą kartą musiałem skorzystać z pakietu usług bankowych, co miesiąc zasilać rachunek sporą kwotą i wykupić pakiet ubezpieczeń. Wszystkiego dotrzymałem. Tej instytucji na pewno nie zależy na kliencie detalicznym. Za wszelką cenę chcą się pozbyć kredytów hipotecznych ściągając wcześniej z kredytobiorców ile się da.
dodaj komentarz +