~ Grzegorz • 2015-08-10
Ocena:
Bank od pewnego czasu traktuje mnie w okropny sposób.
Zwiększył mi marżę twierdząc, że nie posługuję się kartą kredytową co było warunkiem korzystania z mniejszej marży kredytu - jednak nie wziął pod uwagę moich wyjaśnień, że nigdy nie dotarł do mnie PIN do tejże karty. Mimo zgłoszenia tego faktu, bank nie przysłał mi nowego PINU tylko zwiększył marżę.
Ponadto od pewnego czasu - czas oczekiwania na infolinii dla Klientów kedytów hipotecznych osiągał zawrotne długości. Czekał czasami nawet po godzinę na połączenie się.
Bank zwiększył mi marżę, ale pozostawił usługi, za które musiałem dalej płacić jak karta kredytowa i inne rachunki. Następnie na infolinii wskazano mi w jaki sposób mam je wypowiedzieć, aby nie płacić.
Po wypowiedzeniu zgodnie z zaproponowaną przez bank deklaracją dowiedziałem się dziś na infolinii, że nie mam już dostępu do infolinii i jedyne jak mogę zaczerpnąć informacji to w placówce banku (tylko JEDNA w całej Polsce - w Warszawie) lub pisemnie.
14089