~ ElKogooto • 2012-05-02
Ocena:
Nie wiem jak to wygląda u innych ubezpieczycieli. W przypadku szkody samochodowej Ergo Hestia prowadzi likwidację tak, aby nakłonić Cię szybko do przyjęcia błędnej tezy, iż szkoda jest całkowita. Popełniają błędy, za które Ty ponosisz odpowiedzialność. Do likwidacji szkody najlepiej zatrudnić prawnika lub osobę biegłą w temacie (mi pomogli ludzie z warsztatu, którzy dobrze znają procedury i zasady). Na moim przykładzie: 1. Rozbite auto pozostawione w Katowicach, a na aukcji przekazano, że auto stacjonuje w mazowieckim. 2. Auto produkcji 2007 zakupione w 2008, a na aukcji przedstawione jako rocznik 2008 (czyli kupiec oszukany, ubezpieczony otrzymuje mniejszą kwotę, bo różnica kwoty ubezp. i ceny auta jest mniejsza, Hestia zarabia). 3. Po przedstawieniu kosztorysu naprawy z warsztatu wraz z deklaracją zgody naprawy otrzymałem ten dokument przekreślony bez wyjaśnienia, choć zgodnie z umową polisy wszystko zostało spełnione. 4. Przeciąganie sprawy i dostarczanie minimum informacji o toku sprawy na niekorzyść ubezpieczonego - średnio 1,5 tygodnia oczekiwania na odpowiedzi, pomimo, że powinno być 24h.
Na dodatek do dziś nikt nie zareagował na zgłoszenie problemu z uruchomieniem e-konta. Jest to oczywiście na korzyść Hestii zgodnie z zasadą braku dostępu do informacji.
4401