Wysokość oprocentowania: brak. Dostęp internetowy: Jest mało intuicyjny. każde kolejne podmenu coraz mniej widoczne i czytelne. Żeby wydrukować wyciąg lub potwierdzenie przelewu, trzeba przebrnąć prze 2 pod menu. Obsługa klienta w placówce: kolejki do okienek, żeby wpłacić i wypłacić kasę. Wydanie opinii bankowej- 14 dni, a jak po nią przychodzę to i tak nie jest gotowa. Pani błaga o poczekanie i nagle w ciągu 15 minut mam ją w ręce. Nie można doprosić się o zwrot firmowych dokumentów. Panie nie potrafią rozróżnić kredytu od pożyczki.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyt w rachunku jest trudno uzyskać, nawet będąc o klientem od 5-ciu lat. Przez kolejne 4 odnowienie kredytu z rachunku wiązało się z uciążliwą procedurą, mimo regularnych i bezproblemowych spłat kredytu. Żądają sterty dokumentów. kilkukrotnych zabezpieczeń, zaświadczeń z sądów o braku zastawów. Obsługa nie wie jakie dokumenty będą konieczne, niemal codziennie przez 3 tygodnie musiałem coś donosić zanim wniosek ruszył z miejsca.. Elastyczność oferty: Żadna. Można wybrać jedną, albo inny bank.. Wysokość opłat i prowizji: Wysokość opłat jest duuuuuża. Dotyczy bankowości korporacyjnej do której zostałem zmuszony w tym banku. Mimo,ze moja firma jest mała (zatrudniam ok. 15 ludzi i mam średnio obrotu po 200 tyś. miesięcznie).
W tym roku łaskawie obniżyli opłatę za prowadzenie konta ze 100 PLN na 70 PLN, ale dołożyli 20 PLN za bankowość internetową (opłata za bankowość internetową powinna być tylko dodatkiem, a nie luksusem w firmie). Przelewy PRZEZ INTERNET z ING do ING 1,25 zł do innych banków 2,70 zł.. Oferta kart płatniczych: To jedynie co mają gratis do konta.
24331