ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
ING posiada bankowość internetową na przyzwoitym poziomie, ale tylko do momentu gdy wszystko działa. Kiedy pojawia się jakaś awaria ich serwisu (swoją drogą jeszcze rok temu nic takiego się tam nie zdarzało a ostatnio pojawiają się z coraz większą częstotliwością) ich obsługa klienta prezentuje się żenująco. Przykład z dzisiaj - nie udało mi się wysłać przelewu, pojawiał się komunikat, że podany nr konta jest niepoprawny. Po zadzwonieniu na infolinię dowiedziałem się, ze mają problem z systemem, ale polega ona na tym, że wielu klientów nie może się zalogować. Pani poprosiła o nr rachunku na który chciałem zrobić przelew i potwierdziła, że jest poprawny, natomiast to że pojawiał się taki komunikat nie uznała za winę ich systemu tylko problem z moją przeglądarką. I nie pomogły tłumaczenia, że próbowałem na 2 różnych komputerach, na 2 różnych przeglądarkach, a dodatkowo żona próbowała z innego urządzenia zrobić ten sam przelew ze swojego konta (też ING) i za każdym razem pojawiał się ten komunikat. Pani szła w zaparte, że to wina przeglądarki. Zasugerowała, żebym spróbował inną, internet explorerem. Niestety przez tę przeglądarkę nie udało mi się nawet zalogować. I wtedy pracownica ING wreszcie zadowolona z siebie powiedziała, że wiedzą o tym problemie z logowaniem i już pracują nad jego rozwiązaniem. Ale opisany przeze mnie problem nie ma oczywiście z tym nic wspólnego, więc to na pewno wina mojej przeglądarki i tak w kółko. Jedyne rozwiązanie jakie zaproponowała to wizyta w oddziale i zrobienie tam przelewu (pomijając stratę czasu, to jeszcze za taki przelew musiałbym zapłacić, bo jedynie internetowe mam za darmo). ŻENADA! Z takim podejściem do klienta i biorąc pod uwagę coraz częstsze awarie przewiduję masowy odpływ klientów, w każdym razie ja i żona na pewno zmienimy bank.