Kredyt Bank

(150 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

150 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Żadna rewelacja, bo po uwzględnieniu podatku i inflacji wychodzimy niewiele powyżej 0%, a na pewno poniżej 1%. Tym niemniej obecnie to najkorzystniejsza oferta w tym przedziale depozytowym.. Dostęp internetowy: Niby jest, ale nie wiem w jakim celu skoro szybciej załatwi się sprawę w placówce banku. . Minimum formalności: PORAŻKA!!!! W innych bankach online założenie lokaty trwa, góra pół godziny i masz wszystkie potrzebne dane do przelewu środków. Wszystko odbywa się tam automatycznie, bo taki jest sens i idea online. W Kredyt Banku ( online) trwa to dłużej niż w tradycyjny sposób, w placówce banku. A wygląda to w moim przypadku tak : w piątek złożyłem wniosek, dopiero w poniedziałek otrzymałem maila z linkiem, w którym musiałem potwierdzić prawdziwość danych złożonych we wniosku ( o dziwo nie przysłano tych danych do zweryfikowania, a jedynie sam link, który zresztą nigdzie nie przekierowuje, aby dokonać tej weryfikacji). Dziś jest środa i nadal nie mam od banku numeru konta na który mam przelać środki. Zadzwoniłem więc do banku i zapytałem, dlaczego tyle to trwa ? Miła Pani sprawdziła mój wniosek i poinformowała, że został pozytywnie rozpatrzony ( uśmiałem się w tym momencie, bo zabrzmiało to tak, jakbym to ja starał się o ich pieniądze, a nie wpłacał im moich)i żebym teraz czekał na maila z numerem konta. Na moje ponowne pytanie, dlaczego tyle czasu to trwa, pani odpowiedziała, że robią to pracownicy na ,,piechotę,, a jest dużo wniosków. Tu opadły mi ręce! ,,Ukłony,, w stronę informatyków KB za to, że nie potrafią uruchomić systemu automatycznej generacji kont dla lokat. Pytam więc teraz, kto odda mi odsetki za stracony czas ? Lokata mogła pracować już od poniedziałku, a tak, nie wiem kiedy dostanę od banku numer rachunku , kiedy zaksięgują pieniądze i od kiedy będzie lokata ważna. Szkoda, że na stronie kb-direct.pl nie podają informacji, że należy uzbroić się w cierpliwość, bo nie wiadomo kiedy lokata będzie uruchomiona. Odradzam ten bank i na pewno nie skorzystam z ich oferty nigdy więcej. Zaraz sprawdzę maila, czy przysłali mi linka z nr. konta do wpłaty. Jeśli nie to, środki ulokuję w innym banku, mimo iż jest tam troszkę mniejszy procent. Bank, który nie szanuje pieniędzy klienta, nie zasługuje na ich depozyt..