~ never again • 2012-04-23
Ocena:
ODRADZAM ,ODRADZAM ,ODRADZAM ten bank, a zwłaszcza jego hybrydę online. To, co w innych bankach online załatwiam w kilkanaście minut, w KB trwa kilkanaście dni. Założenie lokaty online trwało ponad tydzień czasu. Dokładnie 10 dni, bo na tyle wystarczyło mi cierpliwości i wycofałem środki. To chore! Niby mają system, ale wszystko robią na piechotę. Na samo potwierdzenie złożenia wniosku czekałem 4 dni, a potem, gdy nie doczekałem się maila z numerem konta do wpłaty i zadzwoniłem na infolinię, Pani stwierdziła, że są rozbieżności w danych. Owszem mogły takowe powstać bo kiedyś miałem u nich konto ( 12lat temu) i wtedy dowód miał inne sygnatury. Niestety, bank nawet nie raczył mnie o tym fakcie poinformować i gdybym nie zadzwonił to czekałbym do us... śmierci, a oni by obracali moją kasą. Jak zapytałem dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował w sprawie niezgodności danych, to Pani z infolinii stwierdziła,, ze dostanę maila w tej sprawie i że w celu zweryfikowania danych muszę się udać do placówki banku. Pytam więc po jakiego ,,..pi pi pi... ,, jest ta zasrana infolinia, skoro nie mogę za jej pomocą tych danych zweryfikować ???????? Gdybym chciał biegać po placówkach, to nie zawracałbym sobie głowy lokatą online tylko od razu bym tam poszedł. Ale najlepsze jest to, że ten kretyński bank, po złożeniu wniosku przez klienta, przysyła maila z linkiem do potwierdzenia poprawności danych złożonych we wniosku, ale poza linkiem(link nie przenosi w żadne miejsce z tymi danymi) nie przysyła żadnych danych z wniosku. Jak więc klient ma zweryfikować te dane ??? Klikając w ich link może jedynie potwierdzić, że składał taki wniosek i tylko tyle. Reasumując, totalna porażka. Zero profesjonalizmu i olewka klienta. Szkoda tylko, ze tacy fajni goście jak Mann i Materna reklamują ten badziewny bank. Ja na pewno już nigdy tam nie zdeponuje moich pieniędzy, nawet jak będą mieli korzystne oprocentowanie. Wole stracić, ale dziadostwa nie będę wspierał.
4315