~ Ania • 2009-02-13
Ocena:
Totalnie beznadziejny bank. Prehistoryczne procedury obsługi klienta. Chcę zmienić adres korespondencyjny - wysłałam informację pocztą przez KB24. Niestety, trzeba zjawić się osobiście w placówce, gdzie konto było zakładane. Mają tam papierową kartotekę z moimi danymi. W innym oddziale się tego nie załatwi. Chciałam założyć lokatę - tylko w oddziale, gdzie zakładałam rachunek. W innym nie mają wzoru mojego podpisu. Nie ma go też zeskanowanego w systemie banku. Zrobiłam nadpłatę kredytu hipotecznego, bank źle zaksięgował nadpłatę, harmonogram spłaty po nadpłacie tylko widoczny w oddziale, gdzie mam kredyt. Do tego dochodzi nieczytelny system KB24, przechowywanie historii operacji tylko przez 90 dni, jednym słowem z czym do ludzi. Spłacam kredyt w CHF. Kombinują przy tabeli kursowej. 2 tabela kursowa z 14:30 czyli ta, po której pobierają w nocy raty jest przesunięta w stronę kursów spłaty, czyli wiedząc, że po południu nie ma uruchomień kredytów (dla których opłaca się niski kurs kupna) zawyżają kurs sprzedaży po którym księgują spłatę rat. Z pozoru wygląda to ok, gdyż różnica pomiędzy kupnem a sprzedażą jest taka jak w tabeli z 8:30.
495