Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
Stanowczo odradzam. Pracownicy infolinii nie douczeni, podają sprzeczne ze sobą informacje, odrzucają weryfikacje mimo podania właściwych danych. Przez kilka miesięcy nie korzystałem z konta, w międzyczasie zmieniłem nr telefonu i zaginęły mi loginy. Zaczął się dramat. Aktualizacja danych (nr telefonu) zgłoszona w oddziele (na infolinii nie dało rady) trwała 3 tygodnie !!! Po telefonie od miłego pana, udałem się do oddziału wygenerować nowy login. Login dostałem od ręki, natomiast hasło miało przyjść SMSem w ciągu 24h. Czekam 72h, trzy razy dzwoniłem na infolinię (raz odrzucono weryfikację) kazano uzbroić się w cierpliwość, podobno wysłano wniosek o przyspieszenie operacji, która notabene ma 48h opóźnienia. To, co w innych bankach bez problemu załatwia się od ręki, tutaj jest nie do przeskoczenia.

Komentarze (2)

użytkownik
~ Jan  •  2015-06-10
Potwierdzam w całej rozciągłości! Miałem dokładnie taką samą sytuację! Omijajcie ten bank z daleka!
użytkownik
~ aaa  •  2015-09-02
Ja wczoraj usłyszałam: "proszę zadzwonić jutro i porozmawiać z kimś innym, bo ja nie wiem"!!!! Dzwonię dzisiaj i trafiam na chamską babę, która nie potrafi odpowiedzieć na żadne pytanie i przerywa mi! Taka obsługa klienta to skandal, pracują tam same niedouczone burasy.
dodaj komentarz +