~ Monika • 2018-02-14
Ocena:
Zgadzam się z przedmówcą, umowa zabezpiecza jedynie leasingodawcę. Wystawiają faktury niezgodne z wcześniejszymi ustaleniami, trzeba upominać się o ich poprawę, jeżeli ktoś nie zauważy błędu płaci drogo, wykorzystują lukę w prawie gdzie najpierw wyrażają zgodę na indywidualne ubezpieczenie samochodu przez leasingobiorcę a następnie sami ubezpieczają samochód bardzo niekorzystną umową i zostawiają klienta z podwójnym ubezpieczeniem, tłumacząc, żeby wypowiedział sobie swoją umowę, która się automatycznie przedłużyła ponieważ oni zakupili ubezpieczenie u agenta, wysyłają wezwanie do zapłaty i wypowiadają umowę a w przypadku jej wznowienia trzeba płacić wysokie koszty, w moim przypadku 6 tyś. Mam tylko 1 leasing w tej firmie, pierwszy i ostatni, traktują klienta przedmiotowo, nie odbierają telefonów, wezwania wysyłają elektronicznie pomimo, że forma kontaktu jest pocztą tradycyjną, tłumaczą się regulaminem i TOiP, z przedsiębiorcy, który nie ma problemów z płatnościami robią niewypłacalnego klienta, sprawa zgłoszona do odpowiednich instytucji jako praktyki niezgodne z zasadami współżycia społecznego i naruszające interesy stron umowy.
32023