MultiBank

(160 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

160 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Przelew na konto walutowe dotarł z nazwą firmy bez nazwiska. Konto miało być firmowe ale założono mi prywatne... Mimo iż miałem w tym banku również zwykłe konto firmowe przez co nazwa mojej firmy bankowi była znana to przelew zawisł gdzieś w banku... bez żadnego kontaktu ze mną. Po 2 tygodniach zadzwoniłem na infolinię gdzie zapewniono mnie że następnego dnia pieniądze będą na koncie. Nie było. Kolejny telefon i już informacja że reklamacje trwają miesiąc... Po wizycie w placówce i miłej obsłudze kolejne zapewnienia że w ciągu 2 dni... Znowu nie prawda. W końcu są! Składam wniosek o wypłatę całości kwoty. Będą od 10. Jutro. Wpadam do banku - nie ma. Będą dzwonić po 12. Tel około 15-16 są. Nie mogę jechać teraz więc wpadam 50 min przed zamknięciem banku. Mała placówka, gdzieś na uboczu zawsze luźno i aż 3 okienka. Tylko 3 klientów ale obsłużyć potrafi je tylko jeden Pan w banku. I tylko ten Pan wydaje taką kasę w EUR... Miła obsługa ale jakby zaczynali dopiero... Zamykam konto... .