MultiBank

(160 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

160 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Uwaga na ten bank. Byłam klientką multibanku przez wiele lat i poza ciągłymi telefonami z banku z propozycjami kredytów, kart, ubezpieczeń itp., które ONI chcieli mi wcisnąć, nie można się doprosić tego czego TY chcesz. Nie klient jest ważny i jego potrzeby, tylko bank, który ma takie a nie inne produkty do sprzedania. Na koniec jak wypowiedziałam umowę ( z dniem na koniec miesiąca) zamknęli mi rachunek wcześniej, kiedy oni uważali i nie miałam dostępu do swoich transakcji. Przez multilinię też mi nie chcieli powiedzieć jakie transakcje były wykonywane. Resztę pieniędzy z konta zwrócili mi na rachunek , który wskazałam w wypowiedzeniu, ale to wg moich obliczeń było za mało. Moim zdaniem to jest granda. .