MultiBank

(160 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

160 Opinie

użytkownik
Ocena:
Posiadam konto i kredyt hipoteczny od 5 lat, bez drobnych potknięć generalnie jest okey. Obsługa multilini jast bardzo miła i co najważniejsze, wszystkie niedociągnięcia u pracowników są kontrolowane i poprawiane. Wyglada na to,że multilinia jest pod ścisłą kontrolą, co przekłada się na właściwą obsługę klienta, tj. szacunek w rozmowie, poprzez okazywanie życzliwości i chęci pomocy i współpracy a nie okazywanie w głosie pracownika zniechęcenia rozmową czy znużenia, czego nie można powiedzieć o pracownikach placówek. Ostatnio zakładałem produkt regularnego oszczędzania i Pani z multilini udzielała mi odpowiedzi trochę rozmijających z tym co jest zapisane w regulaminie Banku, ale gdy zadzwoniłem do kolejnego konsultanta wszystko już było ok, no tylko szkoda mojego czasu i nerwów związanych z połączeniami. Wiadomo, pracownik multilini jest osobą reprezentującą Bank na pierwszej linii z klientem i jak on zdaży się niekompetętny, wówczas do całej instytucji nabieramy nieufności. No, ale po paru dniach obsługa dzwoniła do mnie pytając czy potrzebuję jakichś dodatkowych informacji itd, więc ok. Najbardziej co mnie boli, to obsługa w placówce troche za mało doszkolona, coraz wiecej pracowników młodych i niemiłych, nie potrafiących opanowywać swoich emocji i nerwów, sprawiających wrażenie, że są osobami po kusrach a nie po szkołach bankowych, młoda Pani kasjerka dość zarozumiała, napuszona i zamiast obsługiwać klienta z uśmiechem, to wolała pouczać, jakby klienci byli na jakimś wykladzie, więcej pokory młodzi ludzie, bo wiedza któro posiadacie jest zbyt mała a zachowujecie się jakbyście pozjadali wszystkie rozumy.