Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
no coz nie pierwszy raz sie zawiodlem na banku, ale moze nie bede tu pisac o sprawach bylych a obecnie a mianowicie czeste przerwy w dzialaniu i zapaprane terminy, pobieranie karnie 1 grosza o ktory trzeba sie upominac piszac reklamacje żenada, 30 cerwca 2018 do 1 lipca miala byc przerwa w poprawnym dzialaniu banku, niestety juz blisko godzine przed zaczelo sie jaja ale do planowanej godziny 22 jakos to padactwo działało pozniej juz nie, 1 lipca byla kicha TRUDNO uprzedazli, 2 lipca byla KICHA nie uprzedazli proba zrobienia w godzinacg nocych nic nie dala kod operaji przychodzil, potwierdzenie transakcji i nic czyli do godziny 4 w nocy zrobilem a wlasciwie probowałem 3,4 ktotnie i cztery litery tak jak ten bank nie polecam, ich placowki wygladaja jak tani lombard, obsluga jak sie trafafi raz lepiej raz bardzo nie przyjemnie, a i w sweterkach, bynajmnej w mojej pobliskiej placowce urzywaja laptopa PinkPada z prze prawie 2 dekad, totalne szalenstwo i balagan, jedyny plus to niby te konto za free ale czy aby napewno? NIE POLECAM zreszta przez ich ktrotki czas na rynku zmienili nazwe ze SMART na net ale i tak jest to SMrodeknie Bank

Komentarze (1)

użytkownik
~ zirytowana  •  2018-07-30
musze się zgodzić. Kontakt dramat. Nikt na reklamacje nie odpowie. Trzeba wydzwaniać co 2 godziny a osoby na infolinii tylko mówią że nic więcej nie mogą zrobić
dodaj komentarz +