~ Mir • 2018-07-03
Ocena:
Od przedstawiciela banku otrzymalem telefon z informacja o przyznaniu kredytu , odpowiedzialem ze nie zawieralem zadnych umow z bankiem , ze jest to pomylka , wybrala Pani zly numer telefonu .W dniu nastepnym otrzymalem sms z informacja o przyznaniu kredytu w kwocie ..., umowa o nr ??. , ze splata miesieczna na konto nr ??.. . Udalem się do banku z prośba o wyjasnienie czy zawarlem umowe czy nie . Obsluga banku majac do dyspozycji numer umowy i nrumer konta splaty nie zajela merytorycznego stanowiska Kazano zlozyc mi wniosek o informacje w trybie realizacji 30 dni .Wyszedlem z banku nie majac informacji czy sprawa dotyczy mojej osoby czy to zwyczajna pomylka . Zlozylem doniesienie w Komendzie Policji . Czekam. Dane chronione przez Nest Bank zostaly przekazane osobie do tego nieupowaznionej .ROD chyba nie dzial w tym banku ? Ocene jednej gwiazdki musze wystawic z uwagi na program , moja ocena to ponizej 0,5 gwiazdki .
34119