Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy z jakim się spotkałem i zastanawiam się w jaki sposób szczycą się tak wysoką opinią. Płatność w internecie- poniżej 0 (zera), obsługa bankomat itd - tylko karta, bez blika i innych udogodnień - 1, aplikacja mobilna - wystarczy poczytać opinie klientów, informatycy na poziomie przedszkolnym, wciąż się wiesza, rachunki trzeba klepać ręcznie, szkoda gadać - 0 (zero) w sklepie jest trochę powyżej 2, ale myślę, że sami sobie podnieśli, bo większej krytyki jeszcze nie widziałem w aplikacjach Google. Bank nie rozwija się od czasu przejęcia Smart Banku, a nawet upada. Tragedia i żenada