Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ludzie, ludzie to bank rodzinny dla dziadka i dla wnuczka - jak dziadek zmieni numer telefonu do haseł to jest szansa że dopiero wnuczek będzie mógł wysłać przelew. Rano 9:30 godzina otwarcia - zamknięte. Czekam. Godzina 9:50 wyszli z zaplecza - ból istnienia w oczach - otworzyli. Zmieniam numer telefonu do haseł sms : formularz łączenie, z infolinią 100 pytań i oczekiwanie. Na 10 mam do pracy uff udało się spóźnię się ale zmieniłem. Czy aby na pewno ? Dwie godziny później daremnie oczekuje sms-a do autoryzacji przelewu. Dzwonie na infolinię - porażka. Dzwonię do oddziału a Pani znużonym głosem odpowiada że zmiana numeru telefonu trwa w tym "długowiecznym i wielopokoleniowym banku" 4 dni. Ja p.....e przez 4 dni a ponieważ jest już czwartek to przez tydzień nie mogę wykonać żadnego przelewu. I to jest prędkość godna słowa "średniowiecze" Choć przypuszczam że nawet w średniowieczu załatwiliby to szybciej przez "umyślnego", że o "Wiedźminie" nie wspomnę.

Komentarze (1)

użytkownik
~ DAWID  •  2018-11-02
Zmieniałem numer do kodów sms w bankowosci internetowej w 2 minuty zmieniłem i smsy od razu przychodziły na nowy numer po co chodzić do banku jeśli jest możliwosc zmiany zdalnie przez bankowosc
dodaj komentarz +