Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam styczność. Niekompetentni pracownicy, którzy nie mają pojecia o wykonywanej pracy. Bank naciaga na bardzo drogie polączenia telefoniczne. Razem z chłopakiem przez tydzień próbowlaiśmy aktywować karte, zmienic pin i inne tym podobne rzeczy, żaden konsultant nie był w stanie tego zrobić. Ich poradami było :"Prosze wyjąć karte Sim i włożyć z powrotem", "Jaki ma Pani model telefonu? Aha, to na pewno wina telefonu, że smsy nie przychodzą", "Prosze zrobic SKRINA podgladu konta, nasi informatycy postaraja sie cos z tym zrobic"......ŻENADA

Komentarze (2)

użytkownik
~ Maria  •  2019-02-16
Potwierdzam. Niekompetentni pracownicy w Radomiu.
użytkownik
~ Podejrzliwy klient   •  2019-02-24
Dzięki za info
dodaj komentarz +