~ Maria • 2019-03-07
Ocena:
Klient Banku 2019-03-07
Nie wiem dlaczego NEST BANK zmienił system. Obecny jest o wiele gorszy od poprzedniego, mimo, że poprzedni też nie był rewelacyjny. W nowym systemie brak jest możliwości pobrania wyciągów bankowych ponieważ nie są widoczne konta bieżące a jedynie konta, z których nigdy nie korzystałem i nie będę korzystał. Ponadto NEST BANK nie przewidział, że klient może płacić inne podatki niż Bank zna i nie zdefiniował np. inny podatek zdefiniował. Dlatego za każdym razem trzeba udać się do siedziby Banku aby wykonać przelew inny podatkowy. Ponadto w starym systemie można było wpisać dane przelewu takie jak nr faktury czy tytuł płatności, teraz takiej możliwości nie ma i wykonanie większej liczby przelewów pochłania dużo więcej czasu niż w poprzednim systemie. Wdzięczny bym był aby NEST BANK przeanalizował wszystkie uwagi swoich klientów i nie zmuszał ich do korzystania z usług innych banków.
38643