~ Monika • 2019-04-05
Ocena:
Niestety przyłączam się do grona bardzo niezadowolonych klientów. Kilka dni temu zmieniłam limity wypłat gotówkowych, bezgotówkowych, bez użycia karty. I od 5 dni mam problem z wypłatą pieniędzy. Na początku mogłam wypłacić pieniądze tylko w jednym bankomacie, ponieważ w innych pojawiał się komunikat, że moja karta jest nieważna, mimo że jest jeszcze ważna 2 lata i nigdy wcześniej nie miałam problemow z wypłatą pieniędzy w tych miejscach. Kiedy już doszło do wypłaty gotówki to okazało się, że mogę zrobić wypłatę tylko 40 euro i to tylko 1 raz, mimo że limit dzienny mam ustawiony na 2 wypłaty po 200 euro. Płatności w sklepie z użyciem karty są niemożliwe, mimo że limit dzienny mam na 2 wypłaty po 40 euro. Napisałam do banku i do dzisiaj nie mam odpowiedzi. Próbowałam podnieść limity i nic to nie zmieniło. Wszystko jest wpisane prawidłowo z mojej strony. Jak tylko będę w Polsce zmieniam bank. Na infolinię nawet nie dzwonie, ponieważ pół roku temu dzwoniłam tam i czekałam na swoją kolej jakieś 40 minut, za co nieźle zapłaciłam. Nie mam zamiaru dopłacać do biznesu, bo ktoś nie dba o klientow. Lepiej mieć konto w dużym banku z wieloletnią tradycją i zapłacić te parę złotych, ale mieć pewność, że nie będzie problemów.
39229