Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki miałam na nieszczęście poznać w momencie,gdy zaufałam firmie prywatnej zakładającej mi drzwi zewnętrzne wejściowe,gdzie z tą ostatnią mam podpisaną umowę zlecenie na zakup towarów i usług,oraz z bankiem,gdzie mam podpisaną również umowę na udzielenie kredytu na zakup towarów i usług.Firma(jak również bank) niekompetentna,pracownicy również i zadają pytania z pogranicza niemożliwych do odpowiedzi jeśli chodzi o weryfikację dzwoniąc na infolinię.Napisałam również upoważnienie mojej mamie do udzielenia inf.na temat ile zostało do spłaty,jak również napisanie zaświadczenia zakańczającego spłatę całkowitą rat i wykasowanie moich danych z ich bazy,to mama została odprawiona z kwitkiem.W związku z powyższym napisałam skargę do Nestbanku do osoby decyzyjnej.Mam nadzieję,że mnie odpiszą,bo napisałam też,że sprawę skieruję do sądu z powództwa cywilnego i napiszę również do UOKiKU,jeśli tę skargę nie potraktują poważnie.Dosyć niesubordynacji w stosunku co do klienta,ignorowania go i jego potrzeb.Uważam,że pracują tam same [Moderacja] .Wyższe wykształcenie nie czyni ich lepszymi.Więc nie wiem w czym rzecz.Przez 2 lata od 19.07.2017r prosiłam się na infolinii o przekazanie mi inf.z negatywnym skutkiem.Teraz kolej na mnie.NIE POLECAM NIKOMU Nestbanku!!!