~ Zuza • 2019-05-20
Ocena:
Najgorszy bank jaki miałam na nieszczęście poznać w momencie,gdy zaufałam firmie prywatnej zakładającej mi drzwi zewnętrzne wejściowe,gdzie z tą ostatnią mam podpisaną umowę zlecenie na zakup towarów i usług,oraz z bankiem,gdzie mam podpisaną również umowę na udzielenie kredytu na zakup towarów i usług.Firma(jak również bank) niekompetentna,pracownicy również i zadają pytania z pogranicza niemożliwych do odpowiedzi jeśli chodzi o weryfikację dzwoniąc na infolinię.Napisałam również upoważnienie mojej mamie do udzielenia inf.na temat ile zostało do spłaty,jak również napisanie zaświadczenia zakańczającego spłatę całkowitą rat i wykasowanie moich danych z ich bazy,to mama została odprawiona z kwitkiem.W związku z powyższym napisałam skargę do Nestbanku do osoby decyzyjnej.Mam nadzieję,że mnie odpiszą,bo napisałam też,że sprawę skieruję do sądu z powództwa cywilnego i napiszę również do UOKiKU,jeśli tę skargę nie potraktują poważnie.Dosyć niesubordynacji w stosunku co do klienta,ignorowania go i jego potrzeb.Uważam,że pracują tam same [Moderacja] .Wyższe wykształcenie nie czyni ich lepszymi.Więc nie wiem w czym rzecz.Przez 2 lata od 19.07.2017r prosiłam się na infolinii o przekazanie mi inf.z negatywnym skutkiem.Teraz kolej na mnie.NIE POLECAM NIKOMU Nestbanku!!!
40165