Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Moim zdaniem, wszystkie banki w PL są żałosne jeśli chodzi o ofertę i poziom obsługi, ale wynika to z tego, że Polacy tolerują sobiepaństwo banków. Nest nie jest tu wyjątkiem. Na początku, jako Smart, działał nieźle choć miał właściwie tylko najbardziej potrzebne usługi. Teraz to jakieś nieporozumienie (szczególnie po ostatnich zmianach software). Dodatkowo do szału doprowadzają tzw. konsultanci. Nie dość że trzeba długo czekać na połączenie (co nie dziwi zważywszy liczbę problemów stwarzanych przez bank), to jeszcze poziom inteligencji tzw. konsultantów woła o pomstę do nieba. Każdy robi co lubi ... ja w każdym razie rozpoczynam ewakuację.