~ Magda • 2019-07-22
Ocena:
Żałuję, że wcześniej nie poczytałam opinii na temat tego banku. Niestety też miałam okazję przekonać się o tym jak lekceważą klienta! Komornik zajął mi konto za nieopłacony rachunek telefoniczny. Bank zablokował mi w sumie ok. 1000 zł na poczet należności w kwocie niespełna 300 zł i na dodatek nic nie przekazał na konto komornika co w efekcie spowodowało zajęcie wynagrodzenia. Mimo spłaty całego zobowiązania i uchylenia zajęcia nie odzyskałam jeszcze całej kwoty, wiszą mi jeszcze prawie 400 zł. Najgorsze że sprawa widnieje w banku jako otwarta, co oznacza że dalej będą blokować mi koleje wpływy. Mimo wielokrotnego kontaktu z infolinią bujam się z nimi od prawie miesiąca i końca sprawy nie widać. Jak tylko odzyskam kasę, zamykam to dziadostwo. Przestrzegam przed założeniem konta w tym banku!!!!
41131