Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Żałuję, że wcześniej nie poczytałam opinii na temat tego banku. Niestety też miałam okazję przekonać się o tym jak lekceważą klienta! Komornik zajął mi konto za nieopłacony rachunek telefoniczny. Bank zablokował mi w sumie ok. 1000 zł na poczet należności w kwocie niespełna 300 zł i na dodatek nic nie przekazał na konto komornika co w efekcie spowodowało zajęcie wynagrodzenia. Mimo spłaty całego zobowiązania i uchylenia zajęcia nie odzyskałam jeszcze całej kwoty, wiszą mi jeszcze prawie 400 zł. Najgorsze że sprawa widnieje w banku jako otwarta, co oznacza że dalej będą blokować mi koleje wpływy. Mimo wielokrotnego kontaktu z infolinią bujam się z nimi od prawie miesiąca i końca sprawy nie widać. Jak tylko odzyskam kasę, zamykam to dziadostwo. Przestrzegam przed założeniem konta w tym banku!!!!

Komentarze (1)

użytkownik
~ zadowolony klient  •  2019-09-24
To teraz widzi Pani jak czują się wierzyciele. Moze to funkcja dydaktyczno-edukacyjna banku, żeby nauczyc dluzników nieco empatii? ;))
dodaj komentarz +