Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Cała moja czteroosobowa rodzina posiada konta w Nest Banku, założone jeszcze w czasach "Smart" i jakoś nie przypominam sobie problemów z dostępem do swoich pieniędzy. Awarie się zdarzają nie tylko w tym banku. Konto jak i karta są bezpłatne bez warunków, oprocentowanie lokat wyższe niż w innych "dobrych" bankach, szczególnie dla klientów przelewających wynagrodzenie. Nie ma problemów z kredytem jeżeli tylko klient jest wiarygodny tzw."dobra historia konta." O ile na początku można było się czepiać systemu transakcyjnego, prosty bez wodotrysków, lecz wystarczający do przydatnych operacji na koncie, to trzeba przyznać że jest udoskonalana. Nie wydzwaniają z ofertami bez zgody. Na koniec czytam negatywne komentarze i tak sobie myślę: Jakbym miał problemy z komornikiem, to nie zakładałbym konta w banku.