~ Juz byly klient • 2019-09-07
Ocena:
Posiadam konto w Nest banku od ponad dwoch lat, ale w zwiazku z tym, ze na co dzien przebywam za granica, do tej pory go nie uzywalem. Przy okazji wizyty w Polsce postanowilem wplacic tam "pare groszy" jak i zalozyc lokate.
Nie mogac odnalesc danych do logowania sie przez internet udalem sie do placowki by odzyskac osmiocyfrowy login. Po zweryfikowaniu mojej osoby przez pracownika placowki, pani rozpoczela poszukiwania, ktore Zak nczyly sie fiaskiem. Zapadla decyzja: "Musi pan dzwonic na infolinie". Pani uzyczyla mi bankowy telefon i po przejsciu pozytywnej weryfikacji przez telefon, nagle uslyszalem w sluchawce, ze niestety nie dowiem sie niczego, bo musze kontaktowac sie z bankiem z nr-tel, ktory podalem przy zakladaniu konta!!! Zaznaczam ze dzwonilem z bankowego telefonu bedac dwukrotnie zweryfikowanym (przez pania w placowce - okazujac dowod osobisty) i przez tel odpowiadajac na wszystkie pytania. Wrocilem do domu i dzwonie z nr-u tel ktory podalem przy zakladaniu. Po raz kolejny seria pytan i zostalem zweryfikowany pozytywnie, ale zebym otrzymal moj login to musza do mnie wyslac wiadomosc sms. Pani twierdzi ze wyslala, ja patrze w tel i nic. "Ale ja panu wyslalam" "Ale ja nic nie dostalem" i kilka podobnych wymian miedzy nami. Pani stwierdzila, ze w takim wypadku ona mi pomoc nie moze i nic nie zalatwie. (Sms nie przyszdl do dzis). Po tak "uprzejmym i pomocnym" serwisie karty bankomatowe pocialem i nie chce miec z nimi nic wspolnego. W poniedzialek ide zalozyc lokate u konkurencji.
41835