~ aneta urbanska • 2019-09-17
Ocena:
[Moderacja] Mam konto osobiste w NEST BANKU i zapłaciłam przelewem abonament na rzecz Cyfrowego Polsatu poprzez BLUEMEDIA.Kwota 100,75 i poprostu pieniądze nie doszły.Nie zostałam poinformowana ,że coś jest nie tak.Dopiero kiedy Polsat wysłał mi wezwanie do zapłaty zobaczyłam ,że nie niby nie opłaciłam FV.Oczywiście złożyłam reklamacje,ale bank zbyt się tym nie przejął.Jakaś masakra.Teraz muszę drugi raz zapłacić. A Nest Bank przerzuca winę na BLUEMEDIA ,a najbardziej cierpi klient.\r\nA jakbym np.zapłaciła rachunek na 2000zł i co pieniądze zginęły i koniec .Nie wiadomo do kiedy mam czekać na zwrot. Coś nieprawdopodobnego.NEST BANK to złodziejski bank.\r\nZamierzam zmienić bank,bo starciłam ZAUFANIE to tego banku.Ostrzegam przed nim.
41935