Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dołączam się do grona niezadowolonych klientów. Przez pierwsze 2 lata było OK, ale schody zaczęły się, kiedy postanowiłam zmienić limity transakcji na kartach. Mimo że wszystko jest OK nie mogę zapłacić kartą za granicą. Mam kartę V-pay i przed zmianą limitów wszystko było w porządku. Później zaczęły się same problemy. Nie wspomnę już o tym, że od tego momentu czasami nie udaje mi się wypłacić pieniędzy z bankomatu i muszę chodzić po różnych bankomatach z różnych banków. Miałam sytuacje , że w ogóle nie mogłam wypłacić gotówki. Fajnie, że mam drugie konto założone za granicą i z niego korzystam, bo tak zostałabym uziemiona. Ponieważ już kiedyś miałam problem, musiałam się kontaktować z infolinią, za co słono zapłaciłam-nie wspomnę, że musiałam czekać w kolejce co najmniej 20 minut. W związku z tym dałam sobie spokój z infolinia-stwierdziłam, że nie będę znowu płacić. W związku z tym przesłałam z mojego konta bankowego wiadomość i czekam już na odpowiedź jakieś pół roku, jak nie więcej. 3 tygodnie temu przyjechałam do Polski i użyłam nie tej karty w bankomacie, w związku z czym zablokowała się. Poszłam do oddziału w Kaliszu, a tam usłyszałam, że takie rzeczy to tylko na infolinii. Miałam też druga sprawę do załatwienia, którą mogłam wykonać w oddziale, ale pani, która miała mnie obsłużyć robiła to jak za karę. Nikogo nie było oprócz mnie. Nie przyszłam też przed zamknięciem, ale kilka godzin wcześniej. Co z tego, że konto jest za 0 zł, jak uzyskanie jakiejkolwiek informacji, czy załatwienie czegokolwiek to nieporozumienie. Ten bank to jest dobry tylko wtedy, kiedy nie masz żadnych problemów.